Παρασκευή 27 Απριλίου 2012


ΤΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ


Την εβδομάδα που ήρθαν τα παιδιά από τις ξένες χώρες πέρασα πάρα πολύ ωραία και αυτή την εμπειρία θα την θυμάμαι για όλη μου τη ζωή.
Από την πρώτη μέρα είχα μεγάλη ανυπομονησία και χαρά για τα παιδιά που θα έρχονταν.
Από την πρώτη στιγμή που ήρθαν τα παιδιά στο σχολείο μίλησα μαζί τους ώστε να νοιώσουν και εκείνα οικεία αλλά και για να κάνουμε παρέα.
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση που με όλα τα παιδιά είχαμε κοινά ενδιαφέροντα και βρίσκαμε έναν τρόπο να επικοινωνούμε ακόμα και με τα παιδιά που δεν ήξεραν Αγγλικά.
Μου άρεσε που δεθήκαμε με όλα τα παιδία σαν να γνωριζόμασταν πάρα πολύ καιρό και με μερικά από αυτά τα παιδιά μιλάμε ακόμα .
  Κάναμε πολύ ωραίες εκδρομές που είχαν διοργανώσει οι καθηγήτριες που  είναι υπεύθυνες στο COMENIUS.
Επίσης ήταν παρά πολύ ωραίο το αποχαιρετιστήριο party που διοργανώθηκε.
Εκεί χορέψαμε, γελάσαμε και περάσαμε παρά πολύ καλά.
Το κακό είναι πώς όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν ……έτσι τελείωσε και η διαμονή τον παιδιών στην   Ελλάδα. 


Βασίλης Δανίκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου